۱۴۰۰ دی ۳۰, پنجشنبه

آشنایی با نکات کاربردی فنگ شویی اداری

 نکات کاربردی فنگ شویی اداری چیست و چه تاثیراتی بر روی محیط اداری دارد؟ رعایت نکات کاربردی فنگ شویی اداری می تواند بازدهی را افزایش دهد؟ به طور کلی فنگ بر روی موارد نامشهود تاکید دارد و با اصول خاصی که در طراحی و جاسازی ابزارها و وسایل اداری دارد موکل جریان یافتن انرژی در محیط اداری می شود. در فنگ شویی اداری چینش مناسب میزها به تنهایی می تواند موحد احساسات خوب و مثبت در کارکنان شود که نتیجه آن نشاط بیشتر کارکنان و در نهایت افزایش بهره وری کار خواهد بود. فنگ شویی برای محیط اداری سختی زیادی ندارد و از طریق آشنایی با نکات کاربردی فنگ شویی اداری می توان به صورت کاملا هوشمندانه در تغییر محیط گام برداشت تا در نهایت بتوان محیطی متفاوت و سرشار از انرژی و احساس مثبت برای کارکنان ایجاد کرد. 

نکات کاربردی فنگ شویی اداری

نکات کاربردی فنگ شویی اداری در واقع به کمک شرکت ها و اداره ها می آید تا با بهره گیری از اصول فنگ شویی، بتوانند چیدمان اداری منظم و با سازمان عالی داشته باشند. در شرکت ها و اداره هایی که نکات کاربردی فنگ شویی اداری مورد توجه قرار می گیرد به طور کلی شاهد محیطی تمیز و با نظم بیشتر هستیم و با تعادلی که حاصل از نظم و انضباط شکل می گیرد در نهایت انرژی مثبتی در بین کارکنان محیط اداری وجود خواهد داشت که احساس آرامش و خوبی را به آن ها القا خواهد کرد و در نتیجه شاهد افزایش راندمان کار خواهیم بود. در فنگ شویی از عناصر ساده ای استفاده می شود که در عین سادگی می تواند تاثیر بسزایی در محیط اداری داشته باشد و خلق و خوی کارمندان را بهبود می بخشد به گونه ای که محیط اداری برای آن ها محیطی جذاب و فراتر از یک شغل خواهد بود.

نکات کاربردی فنگ شویی اداری

نکات کاربردی فنگ شویی اداری

استفاده از عناصر مهم از  نکات کاربردی فنگ شویی اداری

عناصری که همواره در فنگ شویی مطرح می شود در واقع همان عناصری هستند که در طبیعت وجود دارند که شامل آب، خاک، آتش، فلز و چوب هستند. در نکات کاربردی فنگ شویی اداری تاکید بر این است که این عناصر با تعادل در کنار یکدیگر قرار گیرند تا موجب انرژی و حس مثبت باشند. به همین دلیل تاکید ضروری در نکات کاربردی فنگ شویی اداری این است که از نور طبیعی، گل ها و گیاهان طبیعی و رنگ های متناسب در محیط اداری استفاده شود تا شاهد تاثیر آن ها باشیم.

عناصر مهم کاربردی فنگ شویی اداری

عناصر مهم کاربردی فنگ شویی اداری

فنگ شویی میز کاری از نکات فنگ شویی اداری

از نکات کاربردی فنگ شویی اداری، توجه به میز اداری است چرا که یک کارمند مدت زمان طولانی را پشت میز اداری صرف می کند. انتخاب فضای پشتی نشیمن در فنگ شویی حائز اهمیت است در صورتی که پشت صندلی شما به درب، پنجره و یا بخش های اصلی فعالیت باشد در این صورت در مدت کوتاهی از آغاز کار انرژی شما به تحلیل خواهد رفت. بر همین اساس در نکات کاربردی فنگ شویی اداری توصیه می شود که فضای پشتی مناسبی را برای خود ایجاد کنید. استفاده از ردیفی از گیاهان سبز و بزرگ می تواند یک ایده خوب باشد چرا که یک دیوار با گیاهان نبود دیوار را به بهترین شکل ممکن پرخواهد کرد. 

فنگ شویی میز کار

فنگ شویی میز کار

توجه به زاویه مبلمان از نکات مهم فنگ شویی اداری

از دیگر نکات کاربردی فنگ شویی اداری، توجه به زاویه مبلمان در محیط اداری است. مبلمانی که دارای زاویه های تیز هستند به عنوان فلش های سمی به حساب می آیند که می توانند انرژی محیط را به سمت نابودی ببرند لذا تغییر این وضعیت ضروری است. 

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

توجه به آثار هنری از نکته های کاربردی فنگ شویی اداری

در فنگ شویی اداری امروزه استفاده از تصاویر و آثار هنری به شدت توصیه می شود. از نکات کاربردی فنگ شویی اداری در مورد آثار هنر این است که هر تصویر و یا اثر هنری که موجب ایجاد شادی و نشاط در شما می شود و روحیه شما را ارتقا می بخشد را  خود به محیط اداری ببرید. در طول فعالیت روزانه در محیط اداری بر اساس اتفاقاتی که پیش می آید انرژی و حالات شما فراز و فرودهایی را در پی خواهد داشت لذا استفاده از آثار هنری می تواند به یک محیط بی روح، روح ببخشد و در نتیجه سرزندگی را به شما برگرداند. 

آثار هنری در فنگ شویی اداری

آثار هنری در فنگ شویی اداری

خلوت کردن میز کار از نکات مهم فنگ شویی 

یکی دیگر از نکاتی که در فنگ شویی اداری باید مورد توجه قرار گیرد این است که برای خلوت کردن میز اداری خود اقدام کنید. البته خلوت کردن به معنی استفاده از موضوعات مینی‌مالیستی نیست که توصیه بر خالی کردن میزکار از اشیای مورد نیاز دارند. در فنگ شویی بدین معنی است که بر روی میز  اداری تنها از ابزار و لوازمی استفده کنید که فقط در همان روز نیاز دارید و از وسایلی که در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار نمی گیرند به هیچ وجه بر روی میز خود استفاده نکنید تا میز خلوت تر شود. زمانی که با یک میز کار شلوغ روبرو می شوید در واقع تاثیر نامطلوب بر روی ذهن شما می گذارد که موجب ناآرام شدن ذهن خواهد شد و بر روی بازدهی کار تاثیر منفی خواهد گذاشت. 

استفاده از گیاهان از اصول فنگ شویی

گیاهان از اجزای جدایی ناپذیر در فنگ شویی محیط اداری هستند چرا که موجب افزایش انرژی خواهند بود. در انتخاب گیاه مناسب برای محیط اداری به دو نکته توجه داشته باشید. این که گیاه انتخاب شده زیبایی داشته باشد و هم این که بتواند در جهت تصفیه فضای محیط اداری و اتاق شما اقدام کند. گیاهان مختلفی وجود دارند که می توانند برای محل کار مورد استفاده قرار بگیرند. 
علاوه بر موارد گفته شده، نکات دیگری نیز در مورد فنگ شویی محیط اداری وجود دارد که می توانید از آن ها جهت تغییرات مثبت در خلق و خوی خود و کارکنان استفاده کنید و تاثیرات این اقدامات را در مدت زمان کوتاهی مشاهده خواهید کرد.

گیاهان در فنگ شویی

گیاهان در فنگ شویی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر